Tags

, , , , ,

bikiniklar_bred-banner.jpg
Charlotte er Fynbo, og hun er stolt af det. Til gengæld var hun ikke særlig stolt af sin talje, som hun synes havde udviklet sig i en noget forkert retning, nemlig ud over buksekanten. Derfor meldte hun sig til forløbet ‘Bliv Bikiniklar på 8 uger’ ved kostvejleder og forfatter Lise Brinkman hos Center for Fysioterapi og Træning Munkebo.

foer_og_efter_charlotte_bikiniklar_2017_siden.jpg

“Jeg er slet ikke til det der, smart i en fart, så derfor passede forløbet rigtig godt til mig. Vi ved alle godt, at man ikke bliver bikiniklar over night! Til gengæld ved jeg nu, at hvis man arbejder med sig selv og ens vaner, så er det vejen frem! Og jeg har fået valuta for pengene, siger Charlotte! Jeg kan klart anbefale alle at investere i sig selv, ens velvære og sundhed. Give sig selv lov til at vende linsen mod sig selv og starte en den udvikling man ønsker. “

Når man kigger på Charlotte, så er hverken du eller jeg i tvivl om, at talje, hofter og resten af smukke Charlotte er blevet transformeret gennem forløbet på de 8 uger. Du kan læse nedenfor, hvad der har haft stor betydning for Charlotte gennem forløbet:.

Charlotte fik så meget opbakning hjemme fra, at hun helt kunne overlade køkkentjansen til sin mand. Han elsker at kokkerere, og han synes, det var spændende, og dejligt at udfordre de kulinariske oplevelser gennem forløbet. Hvis et mål skal nås, så er der større chance for, at man kommer i mål, når sfæren er bæredygtig – og præcis disse rammer var stålfaste for Charlotte. Charlotte, mand og børn var utroligt begejstrede for madplaner og opskrifter både på morgenmad, frokost og aftensmad samt snack. Som Charlotte siger, hvis man ikke lider noget afsavn, så er det ingen sag, og det er altså ret nemt, når man ikke behøver at stå at lave 2-3 retter mad, bare fordi jeg har fået den idé at stå skarpt i bikini, når sommerferien melder sin ankomst.

Jeg har været lidt udfordret rent vægtmæssigt gennem et stykke tid. Jeg har på fornemmelsen, at det er fordi, jeg bliver medicineret på grund af facikulationer, uro og kramper i benene. Jeg cykler hjem fra arbejde, ikke til, da det bliver for meget for mig. Jeg går også i motionscentret 3 gange ugentlig, men jeg havde dyrket mere motion, hvis jeg havde haft en ‘normal’ krop.

En anden ting, jeg har været rigtig glad for på forløbet, er vores Facebook gruppe, hvor der har været inspirerende og øjenåbnende indlæg, tips og tricks fra Lise. Vi bikinier har støttet hinanden og udvekslet billeder, tips og tricks for at følge de 10 bikiniregler, som Lise har udstukket. 10 regler, der giver mening.

Min energi har været høj det meste af tiden gennem forløbet. Jeg har dog haft 2-3 dage, hvor jeg bare var træt – men disse perioder var hyppigere før, så jeg føler, jeg er i en proces, hvor jeg arbejder med at acceptere, at livet er sådan. HUSK det ‘går også op og ned i showbis’.  Og gudskelov er jeg oppe igen. Det, som har hjulpet og fortsat hjælper mig, er begrebet stabilt blodsukker. Lise har talt meget om det gennem forløbet og guidet os til at spise de ting, som giver os den fedeste følelse af mæthed, velvære og overskud! Tak for det og tak for de gode smagsoplevelser ♥

En af sidegevinsterne har været, at min mand har tabt sig 9 kg, virkelig flot og som mig har han nydt alle måltiderne sammen med vores børn.

Vægtudviklingsskema_Charlotte_Munkebo.jpg

Mit mål var at tabe mig og ærligt, så er det der mit største fokus har været. Det har betydet meget for mig, at vægten er gået ned ad, og at centimeterne stille og rolig har forladt min krop. Lise har været en motiverende faktor på dette område, da hun jonglerer rundt med både fedt%, bodyage og betydningsfulde mål, som også er med til at bibeholde motivationen.

Jeg har tabt mig næsten 8 kg på 8 uger, det er sku da ret godt gået! Specielt når Lise siger, at mændene har nemmere ved at tabe sig, grundet deres genetiske større muskelmasse. Min fedt% er faldet med 4,2%. Min trunk, som er fedtet omkring de indre organer, er faldet med 1½, og det er primært det, som er årsag til, at jeg er blevet 13 år yngre på 8 uger, ca. 1½ år per uger. Før matchede min alder min bodyage, nu har min mand fået en kone på 35 år – og han er hel pjattet med det!

Jeg siger tak for et fantastisk forløb og glæder mig til at forsætte med mine nye gode vaner.

Bikiniklare hilsener Charlotte Winkler.

Hvis du mangler energi og gerne vil stå skarpere i bikinien, så er Lise klar med kostplan, 10 bikiniregler, 4 ugers madplan med opskrifter og et opskriftshæfte på 30 lækre sunde og velsmagende snack. Og selvfølelig de helt rette redskaber til at komme i mål også med sundheden i god behold.

Du kan læse mere om hvem jeg er lige her

Du fanger mig på mail info@lisebrinkman.dk eller via mobilen på 21 62 72 59.

Ønsker dig en glad og energifyldt kommer

Kh Lise